Punditician

A place to rant about politics, the media, and especially the electorate. Much like alcohol, the electorate is both the cause of, and the solution to, all of America's problems.

Name:
Location: Seattle, Washington

Monday, December 19, 2005

Hmm. George III may have had a point....

Now that we see what George VII (the American King) is like, consider George III's remark upon losing the American Revolution:

Knavery seems to be so much the striking feature of its [America's] inhabitants that it may not in the end be an evil that they will become aliens to the kingdom.

Way to accept the loss of the colonies with something like grace, and looking on the bright side. At least you don't have to take responsibility for knaves like George VII.

8 Comments:

Blogger Rahul said...

nice blog :)

1:12 PM  
Blogger cdj said...

Holy crap! Someone actually reads this! lol

Thanks!

1:18 PM  
Anonymous sistah said...

" I'm never sure who's worse off in America - the unabashedly rascist whites, or the "good whites" who serve the same cause, just stupidly denying it the whole way.

I know that I for one despise the latter more than the former. Especially when they continually call for "civil rights" for gay folks."

Thank you sooooooooooooo much for what you said. I replied to that post as well. After reading that site, and his callous disregard, I'm thru with him and his people. I have never been so angry and tried to refrain from cursing as much as I wanted to because it would only turn off the true message of what I was trying to say.

You absolutely get it. Again, thanks.

9:42 AM  
Blogger cdj said...

If by "his people" you mean the specific people he hangs out with in comments & posts & the like, I'm with you.

If by "his people" you mean gay people, then you can go to hell as much as he can, as far as I'm concerned.

That's right - I don't accept that crap from either gay folks *or* black folks. :)

11:47 AM  
Anonymous sistah said...

his people = the specific people he hangs out with in comments & posts & the like

"If by "his people" you mean gay people", not that you'd know, but my best friend since the 8th grade is gay, so um, no hell going for me ;)

1:43 PM  
Blogger cdj said...

Oh no! Not the "my best friend is a ___" line!

lol - just kidding.

You & I will get along fine, then.

Till I say something on some other topic that pisses you off at least...

:)

1:55 PM  
Anonymous sistah said...

lmao, I know I know, it's so cliche and I cringed when I started to write it. But to give the back story would've hijacked your entire comment section :p

Actually she wasn't gay or didn't know she was until a few years ago and then officially came out about 2 years ago, so a truer statement would be my oldest very best friend in the whole wide world also happens to be gay ;) and black *double wink*

lol

PS, you should start blogging again, I'll need another source of info now that I've dropped a blog from my daily reads list :D

2:54 PM  
Blogger cdj said...

Holy crap - a reader request - LOL.

Fine, fine, I'll get off my lazy ass and get somethin up tomorrow. We'll see if you're around...

:)

2:58 PM  

Post a Comment

<< Home